همکار گرامی : ضمن عرض خسته نباشید جهت انعکاس مشکلات (سخت افزاری ، نرم افزاری ، اتوماسیون . شبکه و .....)با تکمیل اطلاعات ذیل ما را در ارائه هرجه بهتر خدمات یاری فرمایید.بدیهی در مواقع قطعی شبکه میتوانید از طریق خط 429 اقدام به اعلان مشکل نمایید. |
|
|
|
|
|
|
3. |
مشکل سیستم شما چیست ؟(به اختصار): |
|
|
|
|
4. |
تصویری از خطای رخ داده (اختیاری): |
|
|
|
|
|
6. |
شماره کیس (نوشته شده روی کیس): |
|
|
|
|
7. |
شماره تماس شما(داخلی یا مستقیم): |
|
|
|
|