همکار و مراجعه کننده گرامی ،
سامانه رسیدگی به شکایات و پیشنهادات شما عزیزان به منظور افزایش کیفیت خدمات، اخترام و بهره گیری از پیشنهادات و خواسته های شما، کاهش نارضایتی و پیشگیری از خطرات در این مرکز راه اندازی شده است و امید داریم با کمک شما بتوانیم بیش از پیش رضایت خاطر مشتریان داخلی و خارجی سازمان خود را جلب نماییم.
لطفا" بطور دقیق اطلاعات زیر را تکمیل نمایید: |
|
نام و نام خانوادگی: |
|
|
|
|
|
تلفن تماس: |
|
|
|
|
|
آدرس پست الکترونیکی: |
|
|
|
|
|
آدرس: |
|
|
|
|
1. |
کد رهگیری را یاداشت کنید |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
موضوع شکایت یا اعتراض: |
|
|
|
|
|
ارتباط موضوع با بخش/واحد/فرد: |
|
|
|
|
|
شرح شکایت یا اعتراض: |
|
|
|
|
|
ارسال مستندات: |
|
|
|
|
|
|
|
|