فرم دریافت شکایت
همکار و مراجعه کننده گرامی ، سامانه رسیدگی به شکایات و پیشنهادات شما عزیزان به منظور افزایش کیفیت خدمات، اخترام و بهره گیری از پیشنهادات و خواسته های شما، کاهش نارضایتی و پیشگیری از خطرات در این مرکز راه اندازی شده است و امید داریم با کمک شما بتوانیم بیش از پیش رضایت خاطر مشتریان داخلی و خارجی سازمان خود را جلب نماییم. لطفا" بطور دقیق اطلاعات زیر را تکمیل نمایید:
اطلاعات عمومی
نام و نام خانوادگی:
تلفن تماس:
آدرس پست الکترونیکی:
آدرس:
1.  کد رهگیری را یاداشت کنید
2.  کد ملی
شکایت
موضوع شکایت یا اعتراض:
ارتباط موضوع با بخش/واحد/فرد:
شرح شکایت یا اعتراض:
ارسال مستندات: