رضایت سنجی بیماران کارکنان
با سلام واحترام؛ سرور بزرگوار با عنایت به اینکه ارزیابی رضایت گیرندگان خدمت از مهمترین ابعاد سنجش کیفیت ارائه خدمات می باشد، لذا ضمن تقدیر از مشارکت شما در تکمیل این پرسشنامه، مستدعی است با دقت در پاسخگویی به سواالت ذیل، این مرکز را در راستای برنامه ریزی برای ارتقاء روز افزون کیفیت خدمات یاری فرمائید.
بخش اول سوالات
1.  نام ونام خانوادگی پاسخ دهنده:
2.  نام بخش بستری:
3.  پاسخ دهنده :
4.  طول مدت اقامت:
5.  سن :
6.  جنسیت:
7.  میزان تحصیلات :
8.  شغل:
9.  محل سکونت :
10.  دلایل انتخاب این مرکز :
11.  نوع بیمه :
12.  اگر مایل هستید با شما تماس گرفته شود شماره تلفن خود را اعلام نمایید :
بخش دوم سوالات
شیوه امتیازدهی : بسیار ناراضی (2-1)؛ ناراضی (4-3)؛ متوسط (6-5)؛ راضی (8-7)؛ بسیار راضی (10-9)
1.  از رفتار و نحوه برخورد کارکنان بیمارستان چقدر راضی هستید؟
2.  از مراحل پذیرش چقدر راضی هستید؟
3.  از اقدامات مراقبتی در طول بستری چقدر راضی هستيد؟
4.  از اقدامات درمانی پزشكان در طول بستری چقدر راضی هستيد؟
5.  از امكانات و خدمات رفاهی بيمارستان چقدر راضی هستيد؟
6.  از مراحل ترخيص چقدر راضی هستيد؟
7.  از خدمات ارائه شده به همراه بيمار چقدر راضی هستيد؟



بروزرسانی کد امنیتی