رضایت سنجی بیماران درمان
رضایت سنجی بیماران با سلام واحترام؛ سرور بزرگوار با عنایت به اینکه ارزیابی رضایت گیرندگان خدمت از مهمترین ابعاد سنجش کیفیت ارائه خدمات می باشد، لذا ضمن تقدیر از مشارکت شما در تکمیل این پرسشنامه، مستدعی است با دقت در پاسخگویی به سواالت ذیل، این مرکز را در راستای برنامه ریزی برای ارتقاء روز افزون کیفیت خدمات یاری فرمائید.
سوالات موبوط به رضایت سنجی بیماران
1.  در کدام بخش پذیرش شده بودید؟
2.  میزان رضایت شما از حضور به موقع پرستاران در هنگام نیاز به ارائه خدمت چگونه بود؟
3.  میزان رضایت شما ازپاسخگویی پرستاران به سوالات و پیگیری های شما چقدر بود؟
4.  میزان رضایت شما ازمدت زمانی که پرستار در کنار بیمار می گذراند،چقدر بود؟
5.  میزان رضایت شما ازنوع ارتباط و برخورد پرستاران چقدر بود؟
6.  میزان رضایت شما ازآموزش های لازم در مورد نحوه مصرف دارو،پیگیری های لازم و ... در زمان ترخیص به چه میزان بود؟



بروزرسانی کد امنیتی