فرم دریافت شکایت مرکز نیکوکاری
همکار و مراجعه کننده محترم ، سامانه رسیدگی به شکایات و پیشنهادات شما عزیزان به منظور افزایش کیفیت خدمات، احترام و بهره گیری از پیشنهادات و خواسته های شما، کاهش نارضایتی و پیشگیری از خطرات در این مرکز راه اندازی شده است و امید داریم با کمک شما بتوانیم بیش از پیش رضایت خاطر مشتریان داخلی و خارج از سازمان خود را جلب نماییم. لطفا" بطور دقیق اطلاعات زیر را تکمیل نمایید:
اطلاعات هویتی
1.  نام و نام خانوادگی
2.  تلفن تماس :
3.  آدرس پست الکترونیکی (Email):
4.  کد ملی :
5.  آدرس پستی :
متن پیشنهاد و یا شکایت
1.  موضوع :
2.  ارتباط موضوع با بخش/واحد/فرد:
3.  شرح شکایت یا اعتراض:
4.  ارسال مستندات:



بروزرسانی کد امنیتی